Dit artikel verder lezen?
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
Bent u al abonnee van NT ?
De Rotterdamse haven neemt maatregelen tegen de congestie op de ECT Delta Terminal en de Euromax Terminal.
Dat meldt het Havenbedrijf Rotterdam.
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
Ook begrepen via inside info dat de kraanmachinist steds zit te wachten omdat de aansturing van de AGV en stapelkranen niet goed werkt. Daar heeft de ECT het niet over en heeft niets met vaarschema’s te maken.
Velen leiden nu omdat ECT een spelleje speelt !
Dit zal zeker zo niet zijn op te lossen, helaas men heeft gewoon te weinig mankracht en de wil om te presteren is er helaas al lang niet meer. Alleen maar klagen en verschuiven dat is alles wat ECT kan. Het wordt tijd dat dit bedrijf eens een fatsoenlijke directie krijgt, vroeger kreeg je soep aan de poort als het druk was maar er werd wel gewerkt. Nu zie je 2 trucks per blokkengroep als je geluk hebt. Maar ja misschien beter een Kruidvat vestiging van maken en alles in de uitverkoop !!!!
Probleem lost zich vanzelf op. Eerste loops G6 gaan al naar Antwerpen. Er zullen er zeker meer volgen. Probleem (voor toeleveranciers) opgelost. Voor Haven van Rotterdam helaas niet.
Leuk bedacht van het Havenbedrijf. Maar wie krijgt de rekening voor de extra overslag en het intern transport ?? Probeer eens !
Wat een lachertje voor een bedrijf als ECT die vinden dat zij de besten zijn.
Andere havens hebben geen vertraging van de schepen? Het is een te goedkope smoes van Jan Westerhoud. Ik denk dat de organisatie, logistiek en planning niet deugen. Vroeger moesten wij improviseren, maar dat schijnen die HBO jongens met stropdas niet geleerd te hebben. Ouderen die in dienst zijn geweest weten nog wel van de film."De ondergang van de B-compagnie". Zal het ECT ook zo vergaan?
en wat te denken van het spoor en de afhandeling daarvan ? dat zie ik in het hele verhaal niet terugkomen maar ook dit wordt helaas negatief beinvloed met vertragingen tot gevolg
Ook andere havens hebben met dit probleem te maken…..
Nee dan hebben wij een excuus om nog slechter service aan klanten te verlenen! Dit zijn juist te antwoorden waar klanten NIET op zitten te wachten.
Zou een betere vakantie planner evt de oplossing zijn??