Congestie: De binnenvaart wordt het zwaarst getroffen

Door de toenemende wachttijden voor binnenschepen wordt steeds meer lading van en naar de Rotterdamse haven aangevoerd over de weg.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Rijden in de nacht moet gewoon makkelijker worden. de auto’s die ’s nachts beleveren staan niet in de file, verbruiken dus minder diesel minder co2 uitstoot. en de bevolking in de stad. ach zolang de chauffeur de brulpijp niet opengooit en de motor bij lossing afzet is er weinig aan de hand. in de stad heb je ook last van opgeschoten jeugd die s nachts hun auto uit probeert met een nieuwe KNAL pijp. en daar hebben we geen last van. want ach die kwajongens…..

En als het ook nog eens aantrekke

Geplaatst door: Marco Essenberg op

Middels belasting regelingen kan de overheid bijdragen aan het financieel aantrekkelijk maken van nacht arbeid.

Geplaatst door: Simon Groenenboom op
Congestie: De binnenvaart wordt het zwaarst getroffen | NT

Congestie: De binnenvaart wordt het zwaarst getroffen

Door de toenemende wachttijden voor binnenschepen wordt steeds meer lading van en naar de Rotterdamse haven aangevoerd over de weg.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Rijden in de nacht moet gewoon makkelijker worden. de auto’s die ’s nachts beleveren staan niet in de file, verbruiken dus minder diesel minder co2 uitstoot. en de bevolking in de stad. ach zolang de chauffeur de brulpijp niet opengooit en de motor bij lossing afzet is er weinig aan de hand. in de stad heb je ook last van opgeschoten jeugd die s nachts hun auto uit probeert met een nieuwe KNAL pijp. en daar hebben we geen last van. want ach die kwajongens…..

En als het ook nog eens aantrekke

Geplaatst door: Marco Essenberg op

Middels belasting regelingen kan de overheid bijdragen aan het financieel aantrekkelijk maken van nacht arbeid.

Geplaatst door: Simon Groenenboom op