Strijd om consument gaat tussen merk en winkelketen

AMSTERDAM – In de jaren negentig gaat de strijd om de consument tussen de grote merken en de sterke winkelketens. En voor beiden is niet de kwaliteit van het produkt doorslaggevend, maar het image bij het publiek. Aldus ir. P. Klapwijk, directeur van AT Kearney, tijdens het seminar van Bull Nederland over distributie in de jaren negentig.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Strijd om consument gaat tussen merk en winkelketen | NT

Strijd om consument gaat tussen merk en winkelketen

AMSTERDAM – In de jaren negentig gaat de strijd om de consument tussen de grote merken en de sterke winkelketens. En voor beiden is niet de kwaliteit van het produkt doorslaggevend, maar het image bij het publiek. Aldus ir. P. Klapwijk, directeur van AT Kearney, tijdens het seminar van Bull Nederland over distributie in de jaren negentig.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu