Niet nakomen garantie is grootste knelpunt

ZOETERMEER – Het niet nakomen van de garantie op de aflevering en een tijdige terugkoppeling over vertraging naar de opdrachtgever. Dat ervaren de leden van de EVO als het grootste knelpunt in hun relatie met nationale en internationale koeriersbedrijven. De EVO heeft een expresadviesgroep opgezet, die deze problemen gaat onderzoeken. Bovendien gaat de verladersorganisatie contact zoeken met de expresbranche voor een collectieve aanpak van de problemen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Niet nakomen garantie is grootste knelpunt | NT

Niet nakomen garantie is grootste knelpunt

ZOETERMEER – Het niet nakomen van de garantie op de aflevering en een tijdige terugkoppeling over vertraging naar de opdrachtgever. Dat ervaren de leden van de EVO als het grootste knelpunt in hun relatie met nationale en internationale koeriersbedrijven. De EVO heeft een expresadviesgroep opgezet, die deze problemen gaat onderzoeken. Bovendien gaat de verladersorganisatie contact zoeken met de expresbranche voor een collectieve aanpak van de problemen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu