Duitse staking maakt de malaise nog groter

De Duitse staking houdt de binnenvaart in haar greep. Vooral naar de kanaalbestemmingen in het westen en noorden van Duitsland ondervinden de schepen grote hinder van de beperkte sluisbediening. Schepen die nu in Friedrichsfeld aansluiten, moeten rekenen op vijf tot tien dagen voordat ze geschut worden, afhankelijk van hoe lang de staking nog duurt. (Gisteravond zouden de onderhandelingen tussen de Duitse overheid en de severalTV weer worden hervat.) Met de lange wacht

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Duitse staking maakt de malaise nog groter | NT

Duitse staking maakt de malaise nog groter

De Duitse staking houdt de binnenvaart in haar greep. Vooral naar de kanaalbestemmingen in het westen en noorden van Duitsland ondervinden de schepen grote hinder van de beperkte sluisbediening. Schepen die nu in Friedrichsfeld aansluiten, moeten rekenen op vijf tot tien dagen voordat ze geschut worden, afhankelijk van hoe lang de staking nog duurt. (Gisteravond zouden de onderhandelingen tussen de Duitse overheid en de severalTV weer worden hervat.) Met de lange wacht

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu