AC blijft zitten met twee DC8F’s

MONTREAL – Air Canada (AC) kan zijn DC8-vrachtvloot niet geheel afstoten. De maatschappij, die zo snel mogelijk af wil van de vijf freighters, moet tenminste twee toestellen aanhouden voor het contract met de grootste Canadese koerier Purolator. Air Canada is volgens de overeenkomst gedwongen tot 1996 overnight-diensten uit te voeren voor Purolator. Het contract werd in 1989 gesloten. Als onderdeel van de afspraak nam Purolator de zwaar verliesgevende koeriersdochter van AC, Ge

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

AC blijft zitten met twee DC8F’s | NT

AC blijft zitten met twee DC8F’s

MONTREAL – Air Canada (AC) kan zijn DC8-vrachtvloot niet geheel afstoten. De maatschappij, die zo snel mogelijk af wil van de vijf freighters, moet tenminste twee toestellen aanhouden voor het contract met de grootste Canadese koerier Purolator. Air Canada is volgens de overeenkomst gedwongen tot 1996 overnight-diensten uit te voeren voor Purolator. Het contract werd in 1989 gesloten. Als onderdeel van de afspraak nam Purolator de zwaar verliesgevende koeriersdochter van AC, Ge

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu