Nieuwe marketing-inzichten bepalen de groei luchtvracht (door WILLARD ELISSEN)

BOSTON – Luchtvracht is in afnemende mate een modaliteit om mismanagement in het Just-in-Time concept te verhelpen. Technologie en wereldwijde netwerken stellen de grote verlader steeds meer in staat om de totale vervoersstroom van ruwe materialen tot eindprodukten op een goede manier te beheersen. De waarde van luchtvracht moet in de toekomst dan ook vooral worden gezocht op het vlak van de marketing. Een verlader moet vooral snel handelen -dus luchtvracht gebruiken- om concur

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Nieuwe marketing-inzichten bepalen de groei luchtvracht (door WILLARD ELISSEN) | NT

Nieuwe marketing-inzichten bepalen de groei luchtvracht (door WILLARD ELISSEN)

BOSTON – Luchtvracht is in afnemende mate een modaliteit om mismanagement in het Just-in-Time concept te verhelpen. Technologie en wereldwijde netwerken stellen de grote verlader steeds meer in staat om de totale vervoersstroom van ruwe materialen tot eindprodukten op een goede manier te beheersen. De waarde van luchtvracht moet in de toekomst dan ook vooral worden gezocht op het vlak van de marketing. Een verlader moet vooral snel handelen -dus luchtvracht gebruiken- om concur

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu