DE KLANT IS KONING

In een tijd van een groter aanbod aan scheepsruimte dan bestaand ladingaanbod bevindt de verlader zich in een comfortabele positie. Het spreekwoordelijke ‘Klant is koning’ geldt dus meer dan ooit. Veel grote rederijen hebben de laatste jaren investeringen gedaan om hun diensten interessant te maken voor potentiele klanten: intermodalisme, verruiming van het lijnennet, EDI-verbindingen en/of kwaliteitsbeheersing. De vraag die nu kan worden gesteld, is in welke mate dit alle verl

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

DE KLANT IS KONING | NT

DE KLANT IS KONING

In een tijd van een groter aanbod aan scheepsruimte dan bestaand ladingaanbod bevindt de verlader zich in een comfortabele positie. Het spreekwoordelijke ‘Klant is koning’ geldt dus meer dan ooit. Veel grote rederijen hebben de laatste jaren investeringen gedaan om hun diensten interessant te maken voor potentiele klanten: intermodalisme, verruiming van het lijnennet, EDI-verbindingen en/of kwaliteitsbeheersing. De vraag die nu kan worden gesteld, is in welke mate dit alle verl

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu