Internationaal wegtransport van onderen (2) Grenzen

Grenzen hebben al sinds Kain en Abel de scheidslijnen gemarkeerd voor oorlogen, discriminatie, belemmering van de reiziger en benadeling van de consument. Grenzen zijn uit den boze. Wie maken grenzen? Koningen en kapitalisten. De laatste paar eeuwen is de voornaamste functie van grenzen geweest het beschermen van ondernemingen tegen buitenlandse concurrentie, ten nadele van de consument – al moet ik toegeven dat er een belangenverstrengeling bestaat tussen consumenten en produc

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Internationaal wegtransport van onderen (2) Grenzen | NT

Internationaal wegtransport van onderen (2) Grenzen

Grenzen hebben al sinds Kain en Abel de scheidslijnen gemarkeerd voor oorlogen, discriminatie, belemmering van de reiziger en benadeling van de consument. Grenzen zijn uit den boze. Wie maken grenzen? Koningen en kapitalisten. De laatste paar eeuwen is de voornaamste functie van grenzen geweest het beschermen van ondernemingen tegen buitenlandse concurrentie, ten nadele van de consument – al moet ik toegeven dat er een belangenverstrengeling bestaat tussen consumenten en produc

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu