BETUWELIJN

De discussie over de Betuwelijn heeft een heel andere wending gekregen. Niet langer gaat het over de vraag of de goederenspoorlijn tussen Ro terdam en het achterland er moet komen, maar over de wijze waarop die moet worden aangelegd. Minister Maij-Weggen heeft de toorn van velen over zich afgeroepen door de wijze waarop zij de aangedragen mogelijkheden voor ondergrondse aanleg heeft weggewimpeld.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

BETUWELIJN | NT

BETUWELIJN

De discussie over de Betuwelijn heeft een heel andere wending gekregen. Niet langer gaat het over de vraag of de goederenspoorlijn tussen Ro terdam en het achterland er moet komen, maar over de wijze waarop die moet worden aangelegd. Minister Maij-Weggen heeft de toorn van velen over zich afgeroepen door de wijze waarop zij de aangedragen mogelijkheden voor ondergrondse aanleg heeft weggewimpeld.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu