ZEGELS PLAKKEN EN FORMULIEREN INVULLEN; Oostenrijk blijft obstakel voor chauffeurs

Het is maar een stukje van krap honderdtien kilometer. Van Kiefersfelden, de Duits-Oostenrijkse grens onder Munchen, tot aan het ‘Zollamt Brennerpass’. Toch vormt dit kleine stukje Oostenrijk, of beter gezegd Tirol, een fikse hindernis voor transitoverkeer naar Italie. De lange klim naar de Brenner, gevolgd door de gevaarlijke, lange afdaling naar Bolzano, zijn beruchte plekken, die veel vragen van de capaciteiten van de internationale chauffeur.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

ZEGELS PLAKKEN EN FORMULIEREN INVULLEN; Oostenrijk blijft obstakel voor chauffeurs | NT

ZEGELS PLAKKEN EN FORMULIEREN INVULLEN; Oostenrijk blijft obstakel voor chauffeurs

Het is maar een stukje van krap honderdtien kilometer. Van Kiefersfelden, de Duits-Oostenrijkse grens onder Munchen, tot aan het ‘Zollamt Brennerpass’. Toch vormt dit kleine stukje Oostenrijk, of beter gezegd Tirol, een fikse hindernis voor transitoverkeer naar Italie. De lange klim naar de Brenner, gevolgd door de gevaarlijke, lange afdaling naar Bolzano, zijn beruchte plekken, die veel vragen van de capaciteiten van de internationale chauffeur.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu