AANPASSINGEN

Dat de economische crisis in West-Europa ook de transportsector hard treft, is deze dagen weer eens duidelijk onderstreept door tegenvallende winstcijfers en ingrijpende reorganisaties. De resultaten van Frans Maas zijn nog slechter dan algemeen was verwacht, Pakhoed splitst de organisatie op in twee zelfstandige opererende poten, waarin de samenhangende activiteiten worden ondergebracht. En Nedlloyd decentraliseert de in Nedlloyd Lijnen ondergebrachte zeescheepvaartactiviteit

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

AANPASSINGEN | NT

AANPASSINGEN

Dat de economische crisis in West-Europa ook de transportsector hard treft, is deze dagen weer eens duidelijk onderstreept door tegenvallende winstcijfers en ingrijpende reorganisaties. De resultaten van Frans Maas zijn nog slechter dan algemeen was verwacht, Pakhoed splitst de organisatie op in twee zelfstandige opererende poten, waarin de samenhangende activiteiten worden ondergebracht. En Nedlloyd decentraliseert de in Nedlloyd Lijnen ondergebrachte zeescheepvaartactiviteit

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu