OVERZICHT LIJNDIENSTEN VAN BENELUX NAAR BALTISCHE ZEEHAVENS: Onevenwichtigheid speelt reders parten

Het maritieme verkeer tussen de Benelux en het GOS blijft fors groeien. Op het vaargebied duiken daarom regelmatig nieuwkomers op. AGS en OOCL zijn bijvoorbeeld nog maar net gestart met exportdiensten naar Sint Petersburg. Ondanks het grote aantal rederijen op de trade, blijven de tarieven redelijk stabiel. Toch is het GOS voor de rederijen geen gemakkelijke bestemming: containerlijnen worden geconfronteerd met een grote onevenwichtigheid in importen exportvolumes en convention

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

OVERZICHT LIJNDIENSTEN VAN BENELUX NAAR BALTISCHE ZEEHAVENS: Onevenwichtigheid speelt reders parten | NT

OVERZICHT LIJNDIENSTEN VAN BENELUX NAAR BALTISCHE ZEEHAVENS: Onevenwichtigheid speelt reders parten

Het maritieme verkeer tussen de Benelux en het GOS blijft fors groeien. Op het vaargebied duiken daarom regelmatig nieuwkomers op. AGS en OOCL zijn bijvoorbeeld nog maar net gestart met exportdiensten naar Sint Petersburg. Ondanks het grote aantal rederijen op de trade, blijven de tarieven redelijk stabiel. Toch is het GOS voor de rederijen geen gemakkelijke bestemming: containerlijnen worden geconfronteerd met een grote onevenwichtigheid in importen exportvolumes en convention

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu