Zero-emissie binnenvaart: accu’s of waterstof? (replay webinar)

Tafelgesprek

De binnenvaart moet in 2030 een heel eind op weg zijn om uiteindelijk in 2050 zero-emissie te zijn. De eerste stappen worden nu voorzichtig gezet: schepen varen op waterstof of batterij-elektrisch. Wat zijn de hobbels in de transitie en wat zijn kansrijke alternatieve brandstoffen voor de sector? Kijk het webinar terug waarin NT hierover in gesprek ging met Martin Quispel van het EICB (over de hausse aan regelgeving en het verplichte emissielabel), Jorrit Harmsen van TNO (over brandstoffen voor de scheepvaart), Harm Lenten van Lenten Scheepvaart (over varen op waterstof) en Michiel Smit van ZES (over varen op batterijen).

Zero-emissie binnenvaart: accu’s of waterstof? (replay webinar) | NT

Zero-emissie binnenvaart: accu’s of waterstof? (replay webinar)

Tafelgesprek

De binnenvaart moet in 2030 een heel eind op weg zijn om uiteindelijk in 2050 zero-emissie te zijn. De eerste stappen worden nu voorzichtig gezet: schepen varen op waterstof of batterij-elektrisch. Wat zijn de hobbels in de transitie en wat zijn kansrijke alternatieve brandstoffen voor de sector? Kijk het webinar terug waarin NT hierover in gesprek ging met Martin Quispel van het EICB (over de hausse aan regelgeving en het verplichte emissielabel), Jorrit Harmsen van TNO (over brandstoffen voor de scheepvaart), Harm Lenten van Lenten Scheepvaart (over varen op waterstof) en Michiel Smit van ZES (over varen op batterijen).