Geld verdienen met ongebruikte grond: de kracht van digitale buitenreclame

Brand Story

Bedrijven die een ongebruikt stuk grond aan een drukke weg bezitten, kunnen extra inkomsten genereren door een digitale reclamemast op hun land te laten installeren. Daarbij hoef je zelf geen kapitaalinvestering te doen. Hoe werkt dit precies en hoe weet je of je locatie geschikt is voor digitale buitenreclame?

Buitenreclame aan de A12 bij Leidschendam. Foto: Wildstone
In deze editie van Brand Stories vertelt Wildstone over de kracht van digitale buitenreclame. Organisaties in de logistiek zitten vol inspirerende en informatieve verhalen. In Brand Stories worden deze door hen rechtstreeks aan u verteld.

Digitale buitenreclame is nu goed voor 54% van de totale Out-of-Home inkomsten in Nederland en blijft sneller groeien dan de traditionele tegenhanger. De Out-of-Home markt groeide in 2023 met 11 procent in omzet. De groei van de markt komt volledig voor rekening van de uitgaven aan digitale Out-of-Home reclame, die met bijna een kwart toenamen.

Nu de buitenreclame sector ongelooflijk snel groeit en duidelijk verschuift van traditionele vlakken naar digitale schermen, is dit een uitgelezen moment voor vastgoed- en grondeigenaren om samen te werken met een bedrijf dat gespecia­liseerd is in Digital Out-of-Home en om extra winst te gaan maken uit ongebruikte stukken grond.

Wat maakt een locatie geschikt voor buitenreclame?

Er zijn een paar factoren waarmee rekening moet worden gehouden om te bepalen of een locatie kan worden gebruikt voor buitenreclame.

  • De hoeveelheid verkeer die een locatie of gebouw passeert – hoe meer hoe beter
  • Hoe goed de zichtbaarheid van de locatie is over een lange afstand
  • Of er hindernissen zijn die de zichtbaarheid verstoren
  • Of er op redelijke wijze stroom kan worden aangelegd naar de locatie
  • Of er ontwikkelingen gepland staan in het gebied

Zo werkt het

U kunt kiezen voor een eenmalige betaling voor uw reclamelocatie of kunt ervoor kiezen om uw inkomsten veilig te stellen in een langlopend contract. Om dit alles te realiseren is een onroerend goed-bedrijf, gespecialiseerd in buitenreclame en met een toegewijd team, uw beste keuze.

Ongebruikte stukken grond worden omgevormd tot een winstgevende locatie. Foto: Wildstone

Wildstone beheert het hele proces zonder enige kosten en heeft verschillende diensten om eigenaren te ontzorgen. Zo biedt het bedrijf deskundige hulp aan bij het vaststellen van potentiële reclamelocaties. Potentiële klanten krijgen een gratis en vrijblijvende taxatie van de poten­tiële locatie(s). Ook heeft Wildstone een gespecialiseerd planningsteam, dat de bouwvergunning regelt.

Uiteraard begeleidt het bedrijf de bouw van de nieuwe digitale reclamemast. Wildstone regelt zelf het onderhoud van de reclame­locatie en neemt de bijbehorende kosten op zich. Zo kunnen ongebruikte stukken grond worden omgevormd tot een winstgevende locatie, zonder eigen kapitaalinvesteringen.

Dit verhaal is aan u verteld door Wildstone.

BRAND STORIES

Bedrijven en organisaties in de logistiek zitten vol inspirerende en informatieve verhalen. In Brand Stories worden deze door hen rechtstreeks aan u verteld.

Heeft uw bedrijf ook een interessant verhaal? Neem contact met ons op en bekijk de mogelijkheden om ook te adverteren via Brand Stories.

Geld verdienen met ongebruikte grond: de kracht van digitale buitenreclame | NT

Geld verdienen met ongebruikte grond: de kracht van digitale buitenreclame

Brand Story

Bedrijven die een ongebruikt stuk grond aan een drukke weg bezitten, kunnen extra inkomsten genereren door een digitale reclamemast op hun land te laten installeren. Daarbij hoef je zelf geen kapitaalinvestering te doen. Hoe werkt dit precies en hoe weet je of je locatie geschikt is voor digitale buitenreclame?

Buitenreclame aan de A12 bij Leidschendam. Foto: Wildstone
In deze editie van Brand Stories vertelt Wildstone over de kracht van digitale buitenreclame. Organisaties in de logistiek zitten vol inspirerende en informatieve verhalen. In Brand Stories worden deze door hen rechtstreeks aan u verteld.

Digitale buitenreclame is nu goed voor 54% van de totale Out-of-Home inkomsten in Nederland en blijft sneller groeien dan de traditionele tegenhanger. De Out-of-Home markt groeide in 2023 met 11 procent in omzet. De groei van de markt komt volledig voor rekening van de uitgaven aan digitale Out-of-Home reclame, die met bijna een kwart toenamen.

Nu de buitenreclame sector ongelooflijk snel groeit en duidelijk verschuift van traditionele vlakken naar digitale schermen, is dit een uitgelezen moment voor vastgoed- en grondeigenaren om samen te werken met een bedrijf dat gespecia­liseerd is in Digital Out-of-Home en om extra winst te gaan maken uit ongebruikte stukken grond.

Wat maakt een locatie geschikt voor buitenreclame?

Er zijn een paar factoren waarmee rekening moet worden gehouden om te bepalen of een locatie kan worden gebruikt voor buitenreclame.

  • De hoeveelheid verkeer die een locatie of gebouw passeert – hoe meer hoe beter
  • Hoe goed de zichtbaarheid van de locatie is over een lange afstand
  • Of er hindernissen zijn die de zichtbaarheid verstoren
  • Of er op redelijke wijze stroom kan worden aangelegd naar de locatie
  • Of er ontwikkelingen gepland staan in het gebied

Zo werkt het

U kunt kiezen voor een eenmalige betaling voor uw reclamelocatie of kunt ervoor kiezen om uw inkomsten veilig te stellen in een langlopend contract. Om dit alles te realiseren is een onroerend goed-bedrijf, gespecialiseerd in buitenreclame en met een toegewijd team, uw beste keuze.

Ongebruikte stukken grond worden omgevormd tot een winstgevende locatie. Foto: Wildstone

Wildstone beheert het hele proces zonder enige kosten en heeft verschillende diensten om eigenaren te ontzorgen. Zo biedt het bedrijf deskundige hulp aan bij het vaststellen van potentiële reclamelocaties. Potentiële klanten krijgen een gratis en vrijblijvende taxatie van de poten­tiële locatie(s). Ook heeft Wildstone een gespecialiseerd planningsteam, dat de bouwvergunning regelt.

Uiteraard begeleidt het bedrijf de bouw van de nieuwe digitale reclamemast. Wildstone regelt zelf het onderhoud van de reclame­locatie en neemt de bijbehorende kosten op zich. Zo kunnen ongebruikte stukken grond worden omgevormd tot een winstgevende locatie, zonder eigen kapitaalinvesteringen.

Dit verhaal is aan u verteld door Wildstone.

BRAND STORIES

Bedrijven en organisaties in de logistiek zitten vol inspirerende en informatieve verhalen. In Brand Stories worden deze door hen rechtstreeks aan u verteld.

Heeft uw bedrijf ook een interessant verhaal? Neem contact met ons op en bekijk de mogelijkheden om ook te adverteren via Brand Stories.