Milieu en klimaat: Brussel wil biobrandstof opstuwen

Boeren moeten flink meer gewassen gaan telen voor biobrandstoffen, zoals koolzaad voor biodiesel of suikerbieten voor bio-ethanol.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Vind dit geen goed plan, ben bang dat men de 160 uur per 4 weken wil introduceren, waar TLN voorstander van is. KNV heeft veel betere secundaire arbeidsvoorwaarden in hun CAO. Het is jammer dat chauffeurs alleen de poen zien, die een heel klein beetje hoger ligt dan het KNV CAO.

Geplaatst door: Leen Drooger op

Op zich een goed idee. Alleen moeten ze er wel voor zorgen dat de specialisten behouden blijven en zodanig kunnen optreden zodat alle belangen behartigd blijven. Als ze van zin zijn alle divisies te fuseren zou het wel eens zo kunnen zijn dat het specialisme vervaagd en het een log ambtelijk apparaat wordt.

Geplaatst door: Marco Essenberg op

in mijn beleving word het een te groot orgaan, waar je je kunt afvragen ofdat ze de belangen van de gehele branche kunnen behartigen.Of is het meer een actie om zelf bestaans recht af te dwingen.Gezien het feit dat nederland internationaal steeds minder “vervoer”heeft hebben we zulke organisatie ook steeds minder nodig.

Geplaatst door: Arno Boekestijn op
Milieu en klimaat: Brussel wil biobrandstof opstuwen | NT

Milieu en klimaat: Brussel wil biobrandstof opstuwen

Boeren moeten flink meer gewassen gaan telen voor biobrandstoffen, zoals koolzaad voor biodiesel of suikerbieten voor bio-ethanol.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Vind dit geen goed plan, ben bang dat men de 160 uur per 4 weken wil introduceren, waar TLN voorstander van is. KNV heeft veel betere secundaire arbeidsvoorwaarden in hun CAO. Het is jammer dat chauffeurs alleen de poen zien, die een heel klein beetje hoger ligt dan het KNV CAO.

Geplaatst door: Leen Drooger op

Op zich een goed idee. Alleen moeten ze er wel voor zorgen dat de specialisten behouden blijven en zodanig kunnen optreden zodat alle belangen behartigd blijven. Als ze van zin zijn alle divisies te fuseren zou het wel eens zo kunnen zijn dat het specialisme vervaagd en het een log ambtelijk apparaat wordt.

Geplaatst door: Marco Essenberg op

in mijn beleving word het een te groot orgaan, waar je je kunt afvragen ofdat ze de belangen van de gehele branche kunnen behartigen.Of is het meer een actie om zelf bestaans recht af te dwingen.Gezien het feit dat nederland internationaal steeds minder “vervoer”heeft hebben we zulke organisatie ook steeds minder nodig.

Geplaatst door: Arno Boekestijn op