Het Fileprobleem: Alleen minder rijden biedt verlichting

Nederland staat in de file. Files kosten ons al zowat een miljard. Tijd om de schop in de grond te steken, vindt minister Camiel Eurlings.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Doordat mijn werkzaamheden in mrt 2007 ophielden in tilburg (7km van mijn woning) was ik genoodzaakt om naar eindhoven (33km) te gaan werken dat was overeengekomen onder de mondelinge voorwaarde dat ik om 7 uur mocht beginnen. In het begin ging dat goed totdat ik op een ander contract werd geplaatst waar de werktijden liggen tussen 8.30 en 17.00 uur waarbij ik regelmatig vast sta in de file. Mijn werkgever wil op geen enkele voorwaarde meewerken dat ik weer om 7.00 uur begin, terwijl er op die t

Geplaatst door: F.P.A.M. Versteijnen op

De filedruk kan ook verminderd worden door meer goederen over het spoor te vervoeren. Dit kan op de locatie Rotterdam RMO als vertek- en eindpunt. Echter voor deze locatie loopt er momenteel een saneringsverzoek ingediend door Havenbedrijf Rotterdam. Het is dus de allerhoogste tijd dat men hiertegen massaal in verzet komt, pas dan komt de klaagzang van betrokkenen serieus op mij over.

Geplaatst door: Rob Zoutendijk op
Het Fileprobleem: Alleen minder rijden biedt verlichting | NT

Het Fileprobleem: Alleen minder rijden biedt verlichting

Nederland staat in de file. Files kosten ons al zowat een miljard. Tijd om de schop in de grond te steken, vindt minister Camiel Eurlings.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Doordat mijn werkzaamheden in mrt 2007 ophielden in tilburg (7km van mijn woning) was ik genoodzaakt om naar eindhoven (33km) te gaan werken dat was overeengekomen onder de mondelinge voorwaarde dat ik om 7 uur mocht beginnen. In het begin ging dat goed totdat ik op een ander contract werd geplaatst waar de werktijden liggen tussen 8.30 en 17.00 uur waarbij ik regelmatig vast sta in de file. Mijn werkgever wil op geen enkele voorwaarde meewerken dat ik weer om 7.00 uur begin, terwijl er op die t

Geplaatst door: F.P.A.M. Versteijnen op

De filedruk kan ook verminderd worden door meer goederen over het spoor te vervoeren. Dit kan op de locatie Rotterdam RMO als vertek- en eindpunt. Echter voor deze locatie loopt er momenteel een saneringsverzoek ingediend door Havenbedrijf Rotterdam. Het is dus de allerhoogste tijd dat men hiertegen massaal in verzet komt, pas dan komt de klaagzang van betrokkenen serieus op mij over.

Geplaatst door: Rob Zoutendijk op