IATA: Toeslagen hoger dan vrachttarief

De Nederlandse luchtvrachtmarkt heeft een historisch omslagpunt bereikt. Voor het eerst was de exporteur meer kwijt aan heffingen dan aan het vrachttarief. Expediteurs moeten nu vaak voor bank spelen.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Reeds eerder naar voren gebracht i.h.k. van uitdiepen Schelde. Elk van de 3 havens zijn specialiteit > efficientie! Doen waar je goed in bent.

Geplaatst door: Pieter de Vassy op

Uitstekende oplossing. We zijn zo’n kleine regio en onderlinge concurrentie leidt tot niets. Dan kan het management beide terminals beheren. De Nederlandse havens met een (1) gezicht naar buiten om de belangen van Nederland als belangrijke delta haven voor het europese achterland te behartigen. Kost minder overhead en kunnen de havens van Rotterdam en Amsterdam de activiteiten verdelen zodat ieders kracht optimaal wordt ingezet.

Geen jarenlange dure onderzoeken die tot deze common sense oploss

Geplaatst door: Transforium Company Support- Rob Brekelmans op

De hollanders moeten concurreren met de rest van de wereld en niet met elkaar.

Geplaatst door: Hollander op
IATA: Toeslagen hoger dan vrachttarief | NT

IATA: Toeslagen hoger dan vrachttarief

De Nederlandse luchtvrachtmarkt heeft een historisch omslagpunt bereikt. Voor het eerst was de exporteur meer kwijt aan heffingen dan aan het vrachttarief. Expediteurs moeten nu vaak voor bank spelen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Reeds eerder naar voren gebracht i.h.k. van uitdiepen Schelde. Elk van de 3 havens zijn specialiteit > efficientie! Doen waar je goed in bent.

Geplaatst door: Pieter de Vassy op

Uitstekende oplossing. We zijn zo’n kleine regio en onderlinge concurrentie leidt tot niets. Dan kan het management beide terminals beheren. De Nederlandse havens met een (1) gezicht naar buiten om de belangen van Nederland als belangrijke delta haven voor het europese achterland te behartigen. Kost minder overhead en kunnen de havens van Rotterdam en Amsterdam de activiteiten verdelen zodat ieders kracht optimaal wordt ingezet.

Geen jarenlange dure onderzoeken die tot deze common sense oploss

Geplaatst door: Transforium Company Support- Rob Brekelmans op

De hollanders moeten concurreren met de rest van de wereld en niet met elkaar.

Geplaatst door: Hollander op