Interview Bleckmann: ‘Discussie gratis retouren hard nodig’

Jurrie-Jan Tap

Bleckmann begon ooit als transporteur voor de Twentse textielindustrie. Honderdzestig jaar later geldt de fashionlogistiek nog steeds als kernactiviteit voor het bedrijf, dat inmiddels is gegroeid naar een omzet van 543 miljoen euro en vijfduizend medewerkers. De groei komt nu vooral uit het VK en de lifestyle-tak, die onlangs Amazon als klant wist binnen te halen. ‘Toch blijven wij een niche-speler’, zegt Jurrie-Jan Tap, chief business development officer (cbdo) van Bleckmann.

Foto: Maartje van Berkel

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Interview Bleckmann: ‘Discussie gratis retouren hard nodig’ | NT

Interview Bleckmann: ‘Discussie gratis retouren hard nodig’

Jurrie-Jan Tap

Bleckmann begon ooit als transporteur voor de Twentse textielindustrie. Honderdzestig jaar later geldt de fashionlogistiek nog steeds als kernactiviteit voor het bedrijf, dat inmiddels is gegroeid naar een omzet van 543 miljoen euro en vijfduizend medewerkers. De groei komt nu vooral uit het VK en de lifestyle-tak, die onlangs Amazon als klant wist binnen te halen. ‘Toch blijven wij een niche-speler’, zegt Jurrie-Jan Tap, chief business development officer (cbdo) van Bleckmann.

Foto: Maartje van Berkel

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu