Verladers hebben talloze bezwaren tegen securityregels van de VS

De nieuwe loot aan de Amerikaanse veiligheidsboom, de 10+2 regel, zorgt voor veel ophef.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Een financiële prikkel is bitterhard nodig ! Voorbeeld : ik werk veel op Schiphol en in Rotterdam. Veel lokaties zijn uitermate geschikt voor openbaar vervoer, maar men komt niet uit de auto. Zeker niet als de werkgever de auto geeft, wat natuurlijk een goedkope loonsverhoging was destijds. Hoeveel “auto’s van de zaak” rijden niet gewoon heen en weer naar huis ? Snijd daar eens in, en beboet een ieder die tussen 0700-0900 en 1600-1800 met een auto op de weg zit. Kondig daarboven een algemeen inh

Geplaatst door: Ocin Sol op

Waarom mag hier niet het marktmechanisme zijn werk doen. Mobiliteit wordt schaarser. Alle goede bedoelingen ten spijt heeft betalen (of niet) nog steeds de best sturende werking. Nu kosten files ook geld alleen komt daar geen factuur van. Een gemiste kans!

Geplaatst door: Robert Tielbeke op

maak openbaar vervoer gratis en je zult zien dat de files slinken.

niets voor niets, maar het werkt echt.

en dat is gewoon de goedkoopste oplossing.

Geplaatst door: Transforium Company Support- Rob Brekelmans op

Ja, die heffing gaat eraan. Maar de asfalt-aflaat komt ervoor in de plaats. Of de meter-meter, de mijlfactuur of de rijrekening. Tuurlijk moeten we met een financiele prikkel het filerijden tegengaan.

Geplaatst door: Gerard van Noordt op
Verladers hebben talloze bezwaren tegen securityregels van de VS | NT

Verladers hebben talloze bezwaren tegen securityregels van de VS

De nieuwe loot aan de Amerikaanse veiligheidsboom, de 10+2 regel, zorgt voor veel ophef.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Een financiële prikkel is bitterhard nodig ! Voorbeeld : ik werk veel op Schiphol en in Rotterdam. Veel lokaties zijn uitermate geschikt voor openbaar vervoer, maar men komt niet uit de auto. Zeker niet als de werkgever de auto geeft, wat natuurlijk een goedkope loonsverhoging was destijds. Hoeveel “auto’s van de zaak” rijden niet gewoon heen en weer naar huis ? Snijd daar eens in, en beboet een ieder die tussen 0700-0900 en 1600-1800 met een auto op de weg zit. Kondig daarboven een algemeen inh

Geplaatst door: Ocin Sol op

Waarom mag hier niet het marktmechanisme zijn werk doen. Mobiliteit wordt schaarser. Alle goede bedoelingen ten spijt heeft betalen (of niet) nog steeds de best sturende werking. Nu kosten files ook geld alleen komt daar geen factuur van. Een gemiste kans!

Geplaatst door: Robert Tielbeke op

maak openbaar vervoer gratis en je zult zien dat de files slinken.

niets voor niets, maar het werkt echt.

en dat is gewoon de goedkoopste oplossing.

Geplaatst door: Transforium Company Support- Rob Brekelmans op

Ja, die heffing gaat eraan. Maar de asfalt-aflaat komt ervoor in de plaats. Of de meter-meter, de mijlfactuur of de rijrekening. Tuurlijk moeten we met een financiele prikkel het filerijden tegengaan.

Geplaatst door: Gerard van Noordt op