Dit artikel verder lezen?
De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:
Bent u al abonnee van NT ?
Het containerschip MSC Napoli, dat in januari tijdens een storm vastliep aan de Zuid-Engelse kust is maandagmiddag vlotgetrokken.
De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:
@u… de zeeboten (die ze nog hebben in amsterdam..) krijgen standaard voorrang…
de lichters wachten maar….. afspraken van 3 lichters in de week te behandelen ???? als het act zo uitkomt…..
Het is naar mijn idee niet zozeer een kwestie van samenwerken. Laat Rotterdam gewoon de belangrijkste haven blijven voor containers, chemicalien en erts en kolen. Dat is waar zij goed in is en in moet blijven investeren. Dan kan Amsterdam zich richten op de voor haar sterke ladingstromen als cacao, soja en graan (Cargill). Wellicht misschien ook een idee voor Amsterdam om zich te gaan richten op fruit. Dat hebben we in Rotterdam wel verziekt en het zou dus voor Amsterdam een mooie kans kunnen zi
de 3e loopt er al mee heen…
gewoon ’n eigen terminal in antwerpen….
altijd gezeik met act om ’n lichter van en naar antwerpen te krijgen…..
altijd vertraging.
Het mooiste aan Amsterdan is de eerste de beste trein terug naar Rotterdam !!
Dit soort stupide en infantiele reacties hebben ertoe bijgedragen dat Breda nu het Logistiek Topinstituut krijgt en niet een van de twee grote – misschien wel meer voor de hand liggende – steden.
Nogmaals alle lof voor Breda! Zij gingen uit van de kracht van hun eigen omgeving en de échte bereidheid te investeren. Onze grote jongens kwamen alleen met vage toezeggingen en een beperkte visie op samenwerking en geografische ligging. De arrogantie was groot. “Wij krijgen het toch wel.” Zelfs jury
Tuurlijk. Logistiek is geen voetbalcompetitie. En als de spelers dat wel zo ervaren, dan moet de scheidsrechter maar eens ingrijpen.
Amsterdam, waar leg dat dan???