Dit artikel verder lezen?
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
Bent u al abonnee van NT ?
Het onderzoek naar de milieu-effecten van de Tweede Maasvlakte duurt enkele maanden langer dan verwacht.
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
alles uitwijken naar antwerpen! blijkbaar snappen ze in rdm niet dat men de positie va rdm ondermijnt
Als het allemaal aan de directie ligt waarom zegt het voltallige personeel dan niet het vertrouwen op in de directie? de ECT heeft een monopolie positie in de Rotterdamse haven. maak er allemaal kleinere bedrijven van die moeten knokken voor het voortbestaan dan krijgen we tenminste weer een beetje service in plaats van dit gez….
ik kan zo kwaad worden op al die mensen die roepen dat deze staking niet kan en dat het personeel niet deugd jullie moeten pas iets roepen als jullie weten waar het over gaat dit zootje is al vanaf april aan de gang en is nu nog niet rond jullie zouden je petje af moeten nemen voor de oude hap want ze nemen het toch maar mooi op voor de nieuwe jongens oude hap bedankt voor jullie hulp
Jullie werken zeker op kantoor? Heb je wel eens continudiensten gelopen. Wij hebben altijd ook voor jullie gestaakt.Stem maar weer CDA of VVD!
Nee, heeft niks met monopoliepositie te maken.
En voor zover ik het bedrijf ken word daar altijd eerst aan de klant gedacht, het is daarom uniek dat men daar nu deze actie gebruikt.
Mvgr,
Johnny.
Zij profiteren daar niet van. Zij werken bij een bedrijf waar de directie tweespant probeert te zaaien door verschillende groepen werknemers tegenover elkaar op te zetten.
Dit proberen de werknemers op deze manier te voorkomen. Dat er nu vele gedupeerden zijn is niet leuk. Maar de kwaaie Piet moet naar de directie.
Zij maken misbruik van hun lijntjes naar de pers om de boel tegen de arbeiders op te hitsen.
Waar blijft de pers om de mensen eens te vragen waarom ze dit doen?
Dit h
Onbegrijpelijk om dit middel te kiezen. Er zijn toch wel andere manieren dan staken om je ongenoegen over iets te uiten. Verladers, transporteurs en vele anderen zijn nu de dupe. Tijd voor een mentaliteitsverandering in de Rotterdamse haven. Klanten eerst !