Dit artikel verder lezen?
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
Bent u al abonnee van NT ?
Het onderzoek naar de milieu-effecten van de Tweede Maasvlakte duurt enkele maanden langer dan verwacht.
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
het wordt eens tijd voor de ECT dat de directie vertrekt. Er moet eens een directie komen die hart heeft voor de werknemer en de belangen van een goede, gezonde concurentiepositie voor rotterdam begrijpt.
Ook hier gaat het niveau omlaag door anonieme klagertjes.
Beste G.
Kunt U de scheten noemen die tot stakingen hebben geleid?
Prijs u gelukkig, de cijfers wijzen anders uit.
Nederland heeft de laagste stakingscijfers van Europa.
Als m.n. havenwerkers actie voeren is er meestal sprake van een behoorlijke diarree.
(Tot zover inhoudelijk…..)
Pim Smit.
Bedankt om ons havenwerknemers te beledigen meneer ‘P’
Als je niks serieus te melden hebt, laat het dan voortaan…
Ik als niet-ECT’er begrijp maar al te goed waar het om te doen is, en ik geef de jongens daar groot gelijk.
Werkgevers proberen er op de meest slinkse manieren dingen doorheen te drukken dat het gewoon onmenselijk word.
Mvg vanaf de APM
Opmerking naar aanleiding poll.
Misbruiken is een beter woord dan profiteren.Nog beter…BEIDE!!!!!
Mensen…
Iedereen in welke bedrijfstak ook knokt voor een goed CAO voor nu en voor de jongeren later. Als u op kantoor werkt en uw baas beslist dat u zondag even terug moet komen om wat af te maken, gaat dat dan ook van harte ?
Wij havenwerkers zijn al flexibel genoeg omdat we dag en nacht beschikbaar zijn en OOK in de weekenden. Dat daar een vergoeding tegenover staat in de vorm van ploegentoeslag is duidelijk, maar niet meer dan billig. Dat wij een van de best betaalde beroepen ter wer
In aanvulling op mijn eerdere reactie.
Vreemd dat ondernemers in deze kwestie zich rechtstreeks wenden tot ECT en/of haar werknemers en beide betichten van monopolistische praktijken.
Los van de monopolistische natte droom voor elke zichzelf respecterende multinational zou men ook de klacht eens kunnen neerleggen bij de regionale danwel nationale overheden die zowel faciliteren alsook ontwikkelingen naar een bredere en efficientere dienstverlening tegenhouden. (zie de ontwikkeling van MV 2)
Wat nou moopolie positie?
Hebben de werkgevers en rederijen deze in het leven geroepen of niet?
50km noorderlijker ligt een prachtige terminal met gemotiveerde havenwerkers en deze is maar voor 30% gevuld. Nee hier is iets anders aan de hand en het management van ECT weet maar al te goed wat.