IJzeren Rijn: Venlo berust in missen spoorhubfunctie

Geleidelijk aan berust de regio Venlo erin dat het toekomstige tracé van de IJzeren Rijn deze stad links laat liggen. Buurman Noordrijnland-Westfalen lijkt te kiezen voor een route langs Roermond. De zaak is misschien niet verloren. Maar de spoorhubfunctie van Venlo raakt wel uit het zicht.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

nee,laat die lzv’s niet toe, ook niet de langere opleggers ca15meter laadvloer.

Van het een komt het ander;dadelijk worden ze toch de centra ingestuurd met alle gevolgen van dien.

Nu al zijn de parkeerplaatsen te klein gemaakt om erin en eruit te manouvreren;laat staan de verkeersborden die te kort in de bochten staan.

De auto’s zijn allemaal groter geworden en de staten en kruisingen / rotondes niet;vandaar de kantelende wagens en ladingen.

Geplaatst door: wim pustjens op

Je wilt niet weten hoeveel zwaar verkeer sluiproutes kiezen, moeten we alles maar goedvinden?

Nu ook de lzv erbij en je kan het wel schudden als gewoon verkeersdeelnemer.

Regels WIE houdt zich daaraan.

Geplaatst door: greet op
IJzeren Rijn: Venlo berust in missen spoorhubfunctie | NT

IJzeren Rijn: Venlo berust in missen spoorhubfunctie

Geleidelijk aan berust de regio Venlo erin dat het toekomstige tracé van de IJzeren Rijn deze stad links laat liggen. Buurman Noordrijnland-Westfalen lijkt te kiezen voor een route langs Roermond. De zaak is misschien niet verloren. Maar de spoorhubfunctie van Venlo raakt wel uit het zicht.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

nee,laat die lzv’s niet toe, ook niet de langere opleggers ca15meter laadvloer.

Van het een komt het ander;dadelijk worden ze toch de centra ingestuurd met alle gevolgen van dien.

Nu al zijn de parkeerplaatsen te klein gemaakt om erin en eruit te manouvreren;laat staan de verkeersborden die te kort in de bochten staan.

De auto’s zijn allemaal groter geworden en de staten en kruisingen / rotondes niet;vandaar de kantelende wagens en ladingen.

Geplaatst door: wim pustjens op

Je wilt niet weten hoeveel zwaar verkeer sluiproutes kiezen, moeten we alles maar goedvinden?

Nu ook de lzv erbij en je kan het wel schudden als gewoon verkeersdeelnemer.

Regels WIE houdt zich daaraan.

Geplaatst door: greet op