Hermes ziet omzet sterk groeien dankzij webwinkelen

Hermes, de logistieke dochter van het Duitse Otto Group, voerde dank zij de opmars van het webwinkelen de omzet in het boekjaar 2012/2013 met ruim 10% op tot 1,134 miljoen euro.

Otto als geheel, een handels- en postorderbedrijf, zag de omzet vorig jaar 1,7% stijgen tot 11,8 miljard euro.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Hermes ziet omzet sterk groeien dankzij webwinkelen | NT

Hermes ziet omzet sterk groeien dankzij webwinkelen

Hermes, de logistieke dochter van het Duitse Otto Group, voerde dank zij de opmars van het webwinkelen de omzet in het boekjaar 2012/2013 met ruim 10% op tot 1,134 miljoen euro.

Otto als geheel, een handels- en postorderbedrijf, zag de omzet vorig jaar 1,7% stijgen tot 11,8 miljard euro.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu