Security: Problemen bij invoering AEO-systeem

De daadwerkelijke invoering laat nog zes maanden op zich wachten, maar er lijken nu al problemen te ontstaan met de uitrol van het AEO-systeem.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Nu de 48 uur is ingevoerd blijkt toch dat je wel je uren kan blijven maken.Het is wat gepuzzel maar toch kan je redelijk aan je uren komen.

Maar of dat nu de wijze is waarop ik mijn werk wil doen ………

Beetje salarisverhoging per 1-1-2011 zet ook geen zoden aan de dijk,maar goed beter iets dan niets.

Maar de Franse mentaliteit mis je hier toch wel.Hup die gooien de boel goed plat als ze het ergens niet mee eens zijn.Zouden we hier ook eens moeten doen!

Geplaatst door: Marcel Bos op

ik vindt het werkelijk,onbegrijpelijk dat de nederlandse chauffeurs niet in actie komen,het heeft u lang genoeg geduurdt.kijk naar de leraren wat die erbij hebben gekregen.de politie,en dan nog de zorg.ik wil dat de bond nu eens met harde actie komt en ik denk dat ik voor 90% van de chauffeurs spreek.fnv waneer gaat u echt wat doen

Geplaatst door: arie van panhuis op

de cao voor transport is ronduit belabberd, dit komt door de onderlinge concurentie in deze sector, hierdoor is de winstmarge voor de ondernemer erg laag, de chauffeur is hierdoor de dupe

alleen door het maken van veel overuren en weekenduren kun je een acceptabel salaris verdienen.

het basissalaris en de aanverwante arbeidsvoorwaarden lijken nergens op.

de meeste chauffeurs pikken dit echter omdat dit vak meer een roeping is als een beroep!!!

Geplaatst door: jan k. op

In feite hebben we de laatste jaren ondanks de geringe loonsverhogingen die er geweest zijn elk jaar opnieuw ingeleverd. Daar mag eindelijk wel eens verandering in komen.

Geplaatst door: marcel ruesen op

Wie die 23% stemmers zijn weet ik natuurlijk niet, maar kan het wel bedenken. Wat ik wel meen te weten is dat 99% van de werkgevers de huidige cao verplichtingen nog niet eens na komt!

Geplaatst door: Joris op

De basis lonen zijn gewoon te laag.

Noem mij een bedrijfstak,waar je door het maken van veel uren aan een redelijk loon komt.

Er zijn bedrijfstakken waar een normaal tot redelijk loon betaald wordt voor 36-38 uur.

Geplaatst door: bB.Remmerswaal op
Security: Problemen bij invoering AEO-systeem | NT

Security: Problemen bij invoering AEO-systeem

De daadwerkelijke invoering laat nog zes maanden op zich wachten, maar er lijken nu al problemen te ontstaan met de uitrol van het AEO-systeem.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Nu de 48 uur is ingevoerd blijkt toch dat je wel je uren kan blijven maken.Het is wat gepuzzel maar toch kan je redelijk aan je uren komen.

Maar of dat nu de wijze is waarop ik mijn werk wil doen ………

Beetje salarisverhoging per 1-1-2011 zet ook geen zoden aan de dijk,maar goed beter iets dan niets.

Maar de Franse mentaliteit mis je hier toch wel.Hup die gooien de boel goed plat als ze het ergens niet mee eens zijn.Zouden we hier ook eens moeten doen!

Geplaatst door: Marcel Bos op

ik vindt het werkelijk,onbegrijpelijk dat de nederlandse chauffeurs niet in actie komen,het heeft u lang genoeg geduurdt.kijk naar de leraren wat die erbij hebben gekregen.de politie,en dan nog de zorg.ik wil dat de bond nu eens met harde actie komt en ik denk dat ik voor 90% van de chauffeurs spreek.fnv waneer gaat u echt wat doen

Geplaatst door: arie van panhuis op

de cao voor transport is ronduit belabberd, dit komt door de onderlinge concurentie in deze sector, hierdoor is de winstmarge voor de ondernemer erg laag, de chauffeur is hierdoor de dupe

alleen door het maken van veel overuren en weekenduren kun je een acceptabel salaris verdienen.

het basissalaris en de aanverwante arbeidsvoorwaarden lijken nergens op.

de meeste chauffeurs pikken dit echter omdat dit vak meer een roeping is als een beroep!!!

Geplaatst door: jan k. op

In feite hebben we de laatste jaren ondanks de geringe loonsverhogingen die er geweest zijn elk jaar opnieuw ingeleverd. Daar mag eindelijk wel eens verandering in komen.

Geplaatst door: marcel ruesen op

Wie die 23% stemmers zijn weet ik natuurlijk niet, maar kan het wel bedenken. Wat ik wel meen te weten is dat 99% van de werkgevers de huidige cao verplichtingen nog niet eens na komt!

Geplaatst door: Joris op

De basis lonen zijn gewoon te laag.

Noem mij een bedrijfstak,waar je door het maken van veel uren aan een redelijk loon komt.

Er zijn bedrijfstakken waar een normaal tot redelijk loon betaald wordt voor 36-38 uur.

Geplaatst door: bB.Remmerswaal op