Regels en gedoe

Vervoer over water is goedkoper en milieuvriendelijker, zegt Machiel Roelofsen, commercieel directeur van expediteur en wegvervoerder Rotra in Doesburg.

En dat is ook een van de redenen dat Rotra een eigen containerhaven wil aanleggen achter het bedrijventerrein aan de IJssel. Maar dat gaat natuurlijk zomaar niet. Een eindeloze reeks vergunningen, regels en gedoe met de lokale overheid moeten overwonnen worden.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Regels en gedoe | NT

Regels en gedoe

Vervoer over water is goedkoper en milieuvriendelijker, zegt Machiel Roelofsen, commercieel directeur van expediteur en wegvervoerder Rotra in Doesburg.

En dat is ook een van de redenen dat Rotra een eigen containerhaven wil aanleggen achter het bedrijventerrein aan de IJssel. Maar dat gaat natuurlijk zomaar niet. Een eindeloze reeks vergunningen, regels en gedoe met de lokale overheid moeten overwonnen worden.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu