Artichaut-les-Bains

We reizen een dag of tien door Frankrijk. We waren zonder meer van plan ook passage te boeken op een schip van LD Lines tussen Montoir-en-Bretagne en Gijón, de Spaanse havenstad.

Nou ja, zonder meer… Het zou een zeer vaag idee zijn geweest aan de rand van ons vakantiebewustzijn. Meestal maken we een vrij fantasieloze rondrit door Noord- en Midden-Frankrijk, met een ruime bocht om Parijs heen en op de terugweg naar het barre noorden een flink met dozen Loire- en Bourgognewijn gevulde achterbak.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

zelfs voor dure schone brandstof durven reders als Stena
extra brandstoftoeslag te vragen, ondanks dat men jarenlang
met vervuilende schepen de consument en de omgeving
van Hoek van Holland heeft vervuild… dus subsidie vragen
en dan nog de prijs v voor een overtocht, verhogen en dat
zonder dat men zijn fouten wenst toe te geven.
Dat al die Denen die de lijn uit Esbjerg naar Harwich missen
die 1100 km extra vervuilen, daar kraait geen haan naar
als het maar geld voor de reder opbrengt.

Geplaatst door: anker op
Artichaut-les-Bains | NT

Artichaut-les-Bains

We reizen een dag of tien door Frankrijk. We waren zonder meer van plan ook passage te boeken op een schip van LD Lines tussen Montoir-en-Bretagne en Gijón, de Spaanse havenstad.

Nou ja, zonder meer… Het zou een zeer vaag idee zijn geweest aan de rand van ons vakantiebewustzijn. Meestal maken we een vrij fantasieloze rondrit door Noord- en Midden-Frankrijk, met een ruime bocht om Parijs heen en op de terugweg naar het barre noorden een flink met dozen Loire- en Bourgognewijn gevulde achterbak.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

zelfs voor dure schone brandstof durven reders als Stena
extra brandstoftoeslag te vragen, ondanks dat men jarenlang
met vervuilende schepen de consument en de omgeving
van Hoek van Holland heeft vervuild… dus subsidie vragen
en dan nog de prijs v voor een overtocht, verhogen en dat
zonder dat men zijn fouten wenst toe te geven.
Dat al die Denen die de lijn uit Esbjerg naar Harwich missen
die 1100 km extra vervuilen, daar kraait geen haan naar
als het maar geld voor de reder opbrengt.

Geplaatst door: anker op