Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
De containervaart op de Rijn komt steeds verder in de knel. Duizenden containers kunnen mogelijk niet meer tussen de zeehavens in de Benelux en het achterland vervoerd worden. Dit als gevolg van de extreem lage waterstand op de Rijn.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
eigen schuld te lang gewacht
Daar ga je dan met je zo gewenste modalshift. (Die sowieso niet gaat gebeuren voor veel goederen, maar dat terzijde) Wie riep er een tijdje geleden ook alweer dat het water een prima alternatief was voor de weg? Het is niet of de weg of rail of water. Het moet zijn weg, water én rail. Maar wel ieder doen waar het goed in is. De milieujongen en meisjes hebben vaak een onwerkelijk wereldbeeld en denken dat 1 richting de juiste is. Helaas is de werkelijkheid anders.
Schippers hoor ik niet klagen…………………
gelukkig stijgt het water weer!