Column – Integrators op Schiphol

TON & teu

Verschillende berichten uit de luchtvrachtwereld deden bij mij de afgelopen tijd de wenkbrauwen fronsen. Zo meldt de IATA dat het goed gaat met de luchtvrachtindustrie, met de aantekening dat er juist voor de full freighters in de toekomst een blijvende grote rol is weggelegd. Geen wonder dat EVA Air de bestelling van nieuwe B787-passagiersvliegtuigen deels inruilt voor vrachtvliegtuigen. Ook goed nieuws dat databedrijf Cargonaut van Schiphol nu eindelijk haar IT-systemen gaat herbouwen en vernieuwen. Over twee jaar moet het klaar zijn. Maar tot zover het goede nieuws.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Column – Integrators op Schiphol | NT

Column – Integrators op Schiphol

TON & teu

Verschillende berichten uit de luchtvrachtwereld deden bij mij de afgelopen tijd de wenkbrauwen fronsen. Zo meldt de IATA dat het goed gaat met de luchtvrachtindustrie, met de aantekening dat er juist voor de full freighters in de toekomst een blijvende grote rol is weggelegd. Geen wonder dat EVA Air de bestelling van nieuwe B787-passagiersvliegtuigen deels inruilt voor vrachtvliegtuigen. Ook goed nieuws dat databedrijf Cargonaut van Schiphol nu eindelijk haar IT-systemen gaat herbouwen en vernieuwen. Over twee jaar moet het klaar zijn. Maar tot zover het goede nieuws.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu