‘Voor een rendabele dagelijkse trein naar één bestemming zijn al 15.000 containers per jaar nodig’

De Kwestie

Was de Railterminal Gelderland écht nodig? Lees hieronder de visie van Gerard Eijkelenboom, strategisch adviseur spoorgoederenvervoer en in het eerste stadium nauw betrokken bij de railterminal in Gelderland.

Gerard Eijkelenboom strategisch adviseur
Foto: ProMedia

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

‘Voor een rendabele dagelijkse trein naar één bestemming zijn al 15.000 containers per jaar nodig’ | NT

‘Voor een rendabele dagelijkse trein naar één bestemming zijn al 15.000 containers per jaar nodig’

De Kwestie

Was de Railterminal Gelderland écht nodig? Lees hieronder de visie van Gerard Eijkelenboom, strategisch adviseur spoorgoederenvervoer en in het eerste stadium nauw betrokken bij de railterminal in Gelderland.

Gerard Eijkelenboom strategisch adviseur
Foto: ProMedia

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu