Vooral Afrikaanse trafiek oorzaak van omzetdaling Vervolg van voorpagina

BRUSSEL – Belgische luchtvrachtagenten die een hogere omzet hebben gehaald dan in 1990 danken dat over het algemeen aan hun eigen inzet. De lagere scores hebben dan weer eerder te maken met het wegvallen van bepaalde trafieken, vooral de Afrikaanse. Dat blijkt tenminste uit de eerste commentaren van de verantwoordelijken van die bedrijven. Daarin komt de Golfoorlog verrassend weinig ter sprake.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Vooral Afrikaanse trafiek oorzaak van omzetdaling Vervolg van voorpagina | NT

Vooral Afrikaanse trafiek oorzaak van omzetdaling Vervolg van voorpagina

BRUSSEL – Belgische luchtvrachtagenten die een hogere omzet hebben gehaald dan in 1990 danken dat over het algemeen aan hun eigen inzet. De lagere scores hebben dan weer eerder te maken met het wegvallen van bepaalde trafieken, vooral de Afrikaanse. Dat blijkt tenminste uit de eerste commentaren van de verantwoordelijken van die bedrijven. Daarin komt de Golfoorlog verrassend weinig ter sprake.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu