Schiphol moet goed naar concurrentie kijken

Schiphol is op weg een ‘mainport’ te worden. Althans de plannen zijn daarop gericht. Marketing manager B.W. de Man van Schiphol definieerde vorige week tijdens het nationaal luchthavencongres te Amsterdam de mainport Schiphol als een knooppunt van diverse vervoersmodaliteiten, waarbij het intercontinentale vervoersprodukt een vergelijkbaar niveau heeft met de grote concurrerende luchthavens Londen, Parijs en Frankfurt. Bovendien dient het aansluitende Europese vervoersprodukt d

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Schiphol moet goed naar concurrentie kijken | NT

Schiphol moet goed naar concurrentie kijken

Schiphol is op weg een ‘mainport’ te worden. Althans de plannen zijn daarop gericht. Marketing manager B.W. de Man van Schiphol definieerde vorige week tijdens het nationaal luchthavencongres te Amsterdam de mainport Schiphol als een knooppunt van diverse vervoersmodaliteiten, waarbij het intercontinentale vervoersprodukt een vergelijkbaar niveau heeft met de grote concurrerende luchthavens Londen, Parijs en Frankfurt. Bovendien dient het aansluitende Europese vervoersprodukt d

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu