Strijd op de vierkante meters

Zorg dat er schepen aan de kade komen. Dat was vroeger de voornaamste zorg van havens, een activiteit die toen nog geen marketing werd genoemd. Sinds dat begrip wel door havens is geintroduceerd, is de aandacht voor de toegevoegde waarde verbreed en verdiept. Rotterdam is sterk geprononceerd bezig met het aantrekken van activiteiten met toegevoegde waarde, Antwerpen kiest voor ‘low profile’.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Strijd op de vierkante meters | NT

Strijd op de vierkante meters

Zorg dat er schepen aan de kade komen. Dat was vroeger de voornaamste zorg van havens, een activiteit die toen nog geen marketing werd genoemd. Sinds dat begrip wel door havens is geintroduceerd, is de aandacht voor de toegevoegde waarde verbreed en verdiept. Rotterdam is sterk geprononceerd bezig met het aantrekken van activiteiten met toegevoegde waarde, Antwerpen kiest voor ‘low profile’.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu