Antwerpen noordelijke antenne van Etoile-24

Antwerpen is als enige buitenlandse ‘antenne’ aangesloten op het nieuwe gecombineerd vervoer-systeem van de Franse spoorwegen, Etoile-24, dat eind vorige maand van start is gegaan. Hoewel de start vanuit de Scheldestad zo bescheiden was als maar enigszins mogelijk, namelijk welgeteld een wagon, heeft Raymond Van Dyck, directeur van Interferry hooggespannen verwachtingen van het nieuwe systeem. Hij verwacht dat het mogelijk moet zijn om het aandeel van het spoor in het vervoer o

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Antwerpen noordelijke antenne van Etoile-24 | NT

Antwerpen noordelijke antenne van Etoile-24

Antwerpen is als enige buitenlandse ‘antenne’ aangesloten op het nieuwe gecombineerd vervoer-systeem van de Franse spoorwegen, Etoile-24, dat eind vorige maand van start is gegaan. Hoewel de start vanuit de Scheldestad zo bescheiden was als maar enigszins mogelijk, namelijk welgeteld een wagon, heeft Raymond Van Dyck, directeur van Interferry hooggespannen verwachtingen van het nieuwe systeem. Hij verwacht dat het mogelijk moet zijn om het aandeel van het spoor in het vervoer o

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu