Containervervoer per binnenschip en spoor wordt nooit rendabel’

BUITENPOST – De containerterminal van MCS in Harlingen voor vervoer over water heeft de eerste wankele schreden op zijn levenspad gezet. Hoe lang dat levenspad zal zijn kan niemand zeggen. Of Harlingen levensbedreigend is voor de NS-terminal in Leeuwarden voor containervervoer per spoor moet ook worden afgewacht. Niek Dijkstra, directeur van Niek Dijkstra Transport met een weg/rail-containerterminal in Buitenpost waarlangs containers van de klant naar de zeehavens worden vervoe

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Containervervoer per binnenschip en spoor wordt nooit rendabel’ | NT

Containervervoer per binnenschip en spoor wordt nooit rendabel’

BUITENPOST – De containerterminal van MCS in Harlingen voor vervoer over water heeft de eerste wankele schreden op zijn levenspad gezet. Hoe lang dat levenspad zal zijn kan niemand zeggen. Of Harlingen levensbedreigend is voor de NS-terminal in Leeuwarden voor containervervoer per spoor moet ook worden afgewacht. Niek Dijkstra, directeur van Niek Dijkstra Transport met een weg/rail-containerterminal in Buitenpost waarlangs containers van de klant naar de zeehavens worden vervoe

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu