Campagnes
Vandaag de dag is Omnimark een groot bedrijf, geleid door tweede generatie, Hwie-Bing Kwee. Er werken tegen de vijftig vakmensen die transporttreinen en openbaarvervoertreinen bestickeren (met speciaal ontwikkelde anti-graffiti-folie), vrachtwagens van onder meer Vomar, Elis, Bakker Logistiek, Heijmans Bouw en Mebin Beton, het wagenpark van CoolBlue en complete vloten bedrijfswagens van PostNL en Equans.
‘Rebranding is een van de zaken waarop we ons richten’, legt Willfried van der Lee, Salesmanager bij Omnimark, uit. ‘Bijvoorbeeld een nieuwe huisstijl of een naamsomzetting zoals bij TNT Post dat overging in PostNL. Binnen 11 maanden hadden we de vloot van 4500 wagens omgestickerd.’
Kunstenaars
‘We hebben alle disciplines in eigen huis, waardoor we snel kunnen schakelen. Dus ontwerp en dtp, productie én montage. En dat kan bij ons op locatie in een hal van 1200 vierkante meter, of als de klant het wil ter plaatse, rekening houdend met het operationele proces van de klant. Ook kunnen wij mobiel bestickering herstellen na schade. Onze monteurs zijn onze kunstenaars. Zij creëren de looks waarmee de ondernemer bij zijn doelgroep overkomt zoals hij wil.’
Vliegtuigen
Geen klus is te lastig voor Omnimark. Van der Lee: ‘We bestickeren zelfs vliegtuigrompen. Dat is echt een huzarenstukje. Daarom draaien we de hand ook niet om voor een betonmolen zoals van Mebin. We hebben een heel geavanceerde ontwerp- en productieafdeling waarmee we op de millimeter kunnen ontwerpen. En we kunnen ook snel leveren, voor onze relaties waar wij voorraad voor aanhouden kunnen wij binnen twee dagen de bestickering leveren op locatie voor montage door ons mobile team. Ons adagium is: are you ready to express yourself? Want hoe je professioneel bij je klanten en potentiële klanten overkomt door je presentatie van je wagenpark, daar gaat het om.’