Congestie: Meer capaciteit dankzij Rotterdam Container Terminal

Terwijl het lossen en laden van de Uppland gewoon doorging, opende commissaris van de koningin voor Zuid-Holland Jan Franssen vrijdag officieel de Rotterdam Container Terminal (RCT). Empties-behandelaar Kramer zet met deze terminal de stap naar de overslag van volle containers.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

FedEx is een zeer groot en specialistisch bedrijf dat met een verzadigde express markt in America ongetwijfeld haar grip op de markt in o.a China maar ook Europa wil vergroten en haar directe concurrent UPS wenst voor te blijven. NL of niet vind het een logische stap.

Geplaatst door: Ton Dirks op

Over een paar jaar werken “jullie” in Nederland alleen nog voor buitenlandse aandeelhouders.

Geplaatst door: Marssjo op

TNT Express is van Austr. origine. De evt. fusie/ overname levert beide partijen 1+1=3 op. De Post blijft dan gewoon Nederlands. Ik geloof trouwens nooit dat Fedex wil/ kan betalen wat gewenst is.

Geplaatst door: Ton op

Waar praten we over puur Hollands. de express divisie hete voor het TNT werd naar ik meen IPEC en kwan dat niet uit Australie

Geplaatst door: jelle op

We moeten uitkijken niet te beperkt te gaan denken en tevens de geschiedenis er op na lezen. Het is zo gegaan Tante Post heeft TNT ik dacht een Australisch(in ieder geval een buitenlands) bedrijf gekocht en nu gaat dan de hele bubs naar FedEx heb ik begrepen. Mag alleen hopen dat de service blijft dan wel verbeterd.

Geplaatst door: Clemens Vrauwdeunt op

Ach, eerst hadden we rode brieven bussen, nu komen er Oranje en straks misschien wel paars-witte. wat maakt het nog uit. het belangrijkste is dat de post aankomt. .

Geplaatst door: Marco Essenberg op

Het gaat om de Express divisie. Daar is niets Nederlands aan. Allemaal sentiment, TNT en Fedex is een perfect fit,

Geplaatst door: Bas op
Congestie: Meer capaciteit dankzij Rotterdam Container Terminal | NT

Congestie: Meer capaciteit dankzij Rotterdam Container Terminal

Terwijl het lossen en laden van de Uppland gewoon doorging, opende commissaris van de koningin voor Zuid-Holland Jan Franssen vrijdag officieel de Rotterdam Container Terminal (RCT). Empties-behandelaar Kramer zet met deze terminal de stap naar de overslag van volle containers.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

FedEx is een zeer groot en specialistisch bedrijf dat met een verzadigde express markt in America ongetwijfeld haar grip op de markt in o.a China maar ook Europa wil vergroten en haar directe concurrent UPS wenst voor te blijven. NL of niet vind het een logische stap.

Geplaatst door: Ton Dirks op

Over een paar jaar werken “jullie” in Nederland alleen nog voor buitenlandse aandeelhouders.

Geplaatst door: Marssjo op

TNT Express is van Austr. origine. De evt. fusie/ overname levert beide partijen 1+1=3 op. De Post blijft dan gewoon Nederlands. Ik geloof trouwens nooit dat Fedex wil/ kan betalen wat gewenst is.

Geplaatst door: Ton op

Waar praten we over puur Hollands. de express divisie hete voor het TNT werd naar ik meen IPEC en kwan dat niet uit Australie

Geplaatst door: jelle op

We moeten uitkijken niet te beperkt te gaan denken en tevens de geschiedenis er op na lezen. Het is zo gegaan Tante Post heeft TNT ik dacht een Australisch(in ieder geval een buitenlands) bedrijf gekocht en nu gaat dan de hele bubs naar FedEx heb ik begrepen. Mag alleen hopen dat de service blijft dan wel verbeterd.

Geplaatst door: Clemens Vrauwdeunt op

Ach, eerst hadden we rode brieven bussen, nu komen er Oranje en straks misschien wel paars-witte. wat maakt het nog uit. het belangrijkste is dat de post aankomt. .

Geplaatst door: Marco Essenberg op

Het gaat om de Express divisie. Daar is niets Nederlands aan. Allemaal sentiment, TNT en Fedex is een perfect fit,

Geplaatst door: Bas op