Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
Terwijl het lossen en laden van de Uppland gewoon doorging, opende commissaris van de koningin voor Zuid-Holland Jan Franssen vrijdag officieel de Rotterdam Container Terminal (RCT). Empties-behandelaar Kramer zet met deze terminal de stap naar de overslag van volle containers.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
FedEx is een zeer groot en specialistisch bedrijf dat met een verzadigde express markt in America ongetwijfeld haar grip op de markt in o.a China maar ook Europa wil vergroten en haar directe concurrent UPS wenst voor te blijven. NL of niet vind het een logische stap.
Over een paar jaar werken “jullie” in Nederland alleen nog voor buitenlandse aandeelhouders.
TNT Express is van Austr. origine. De evt. fusie/ overname levert beide partijen 1+1=3 op. De Post blijft dan gewoon Nederlands. Ik geloof trouwens nooit dat Fedex wil/ kan betalen wat gewenst is.
Waar praten we over puur Hollands. de express divisie hete voor het TNT werd naar ik meen IPEC en kwan dat niet uit Australie
We moeten uitkijken niet te beperkt te gaan denken en tevens de geschiedenis er op na lezen. Het is zo gegaan Tante Post heeft TNT ik dacht een Australisch(in ieder geval een buitenlands) bedrijf gekocht en nu gaat dan de hele bubs naar FedEx heb ik begrepen. Mag alleen hopen dat de service blijft dan wel verbeterd.
Ach, eerst hadden we rode brieven bussen, nu komen er Oranje en straks misschien wel paars-witte. wat maakt het nog uit. het belangrijkste is dat de post aankomt. .
Het gaat om de Express divisie. Daar is niets Nederlands aan. Allemaal sentiment, TNT en Fedex is een perfect fit,