LZV’s: Brede Duitse lobby tegen toelating

In Duitsland heeft zich een brede lobbygroep gevormd tegen de toelating van lange en zware vrachtauto’s op Duitse wegen.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Goede middag,

Ik sluit mij aan bij de reactie van Dhr. de Meeuw.

zonder transport staat immers alles stil

groeten,

Jan

Geplaatst door: Jan van de Ven op

Deze keuze opties in de poll zijn te zwart wit.

In het grijze gebied moet worden gekeken. Zorgen dat de spits verdeeld wordt door werktijden en levertijden aan te passen, vluchtstroken als vrachtwagen rijbaan in de spits. Dat lost de files niet op maar maaakt ze wel aanzienlijk korter zonder al te veel kosten en wegafsluitingen voor werkzaamheden.

Geplaatst door: Michael van Maurik op

de wegen zijn ruim voldoende aanwezig om er met zijn allen gebruik van te maken. Als iedereen zich “gewoon” aan de regels zou houden en niet overal net te laat wil invoegen of net te laat naar rechts gaat of net te fors op de rem trapt, dan ben ik ervan overtuigd dat er veel minder files zouden zijn.

Geplaatst door: Theo de Vlieger op
LZV’s: Brede Duitse lobby tegen toelating | NT

LZV’s: Brede Duitse lobby tegen toelating

In Duitsland heeft zich een brede lobbygroep gevormd tegen de toelating van lange en zware vrachtauto’s op Duitse wegen.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Goede middag,

Ik sluit mij aan bij de reactie van Dhr. de Meeuw.

zonder transport staat immers alles stil

groeten,

Jan

Geplaatst door: Jan van de Ven op

Deze keuze opties in de poll zijn te zwart wit.

In het grijze gebied moet worden gekeken. Zorgen dat de spits verdeeld wordt door werktijden en levertijden aan te passen, vluchtstroken als vrachtwagen rijbaan in de spits. Dat lost de files niet op maar maaakt ze wel aanzienlijk korter zonder al te veel kosten en wegafsluitingen voor werkzaamheden.

Geplaatst door: Michael van Maurik op

de wegen zijn ruim voldoende aanwezig om er met zijn allen gebruik van te maken. Als iedereen zich “gewoon” aan de regels zou houden en niet overal net te laat wil invoegen of net te laat naar rechts gaat of net te fors op de rem trapt, dan ben ik ervan overtuigd dat er veel minder files zouden zijn.

Geplaatst door: Theo de Vlieger op