Volume op Betuweroute groeit

Het aantal treinen op de Betuweroute is in het tweede kwartaal met de helft gestegen.

In het tweede kwartaal reden er 6.300 treinen op het traject, tegenover 4.300 in dezelfde periode vorig jaar.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

We komen geregeld met de auto langs de spoorlijn (betuwelijn) Maar, tot nu toe slechts eenmaal een trein op dit traject zien rijden. Worden we beduveld of komen we er telkenmale op het verkeerde tijdstip langs?

Geplaatst door: Bert Westerveld op

yes!! Eindelijk goed nieuws! Ik hoop echt dat dit waar is! Alleen jammer voor Rob T. slaapt minder goed!.

Geplaatst door: George Veenstra op

Wat een tegenstrijdige berichten allemaal, want het havenbedrijf zegt juist dat het vervoer van kolen en erts afgenomen is vanuit de haven.
HSL logistik is nog maar nét aktief met één eigen locomotief, het vervoer wordt door anderen gereden.

Geplaatst door: Fred op

Keyrail vertelt de halve waarheid. Een substantieel deel betreft geen echte trein, maar een losse locomotief.
Vervoerders twijfelen ook ernstig aan de veiligheid van het ETCS systeem op de betuweroute. Nadat er eerder dit jaar een stilgehouden aanrinding tussen 2 treinen heeft plaatsgevonden en er op 9 mei bijna een ramp plaatsvond met een vertrekkende en een langsrazende trein, is nu ook gebleken dat treinen onjuiste informatie getoond krijgen waardoor ze denken verder te mogen rijden, terwijl

Geplaatst door: Klikspaan op

Dit is goed nieuws; het is ook tijd dat er meer gebruik gemaakt gaat worden van de railverbinding met de Bondsrepubliek.
En nu maar hopen dat de gepubliceerde cijfers kloppen!

Geplaatst door: G.Rauscher op
Volume op Betuweroute groeit | NT

Volume op Betuweroute groeit

Het aantal treinen op de Betuweroute is in het tweede kwartaal met de helft gestegen.

In het tweede kwartaal reden er 6.300 treinen op het traject, tegenover 4.300 in dezelfde periode vorig jaar.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

We komen geregeld met de auto langs de spoorlijn (betuwelijn) Maar, tot nu toe slechts eenmaal een trein op dit traject zien rijden. Worden we beduveld of komen we er telkenmale op het verkeerde tijdstip langs?

Geplaatst door: Bert Westerveld op

yes!! Eindelijk goed nieuws! Ik hoop echt dat dit waar is! Alleen jammer voor Rob T. slaapt minder goed!.

Geplaatst door: George Veenstra op

Wat een tegenstrijdige berichten allemaal, want het havenbedrijf zegt juist dat het vervoer van kolen en erts afgenomen is vanuit de haven.
HSL logistik is nog maar nét aktief met één eigen locomotief, het vervoer wordt door anderen gereden.

Geplaatst door: Fred op

Keyrail vertelt de halve waarheid. Een substantieel deel betreft geen echte trein, maar een losse locomotief.
Vervoerders twijfelen ook ernstig aan de veiligheid van het ETCS systeem op de betuweroute. Nadat er eerder dit jaar een stilgehouden aanrinding tussen 2 treinen heeft plaatsgevonden en er op 9 mei bijna een ramp plaatsvond met een vertrekkende en een langsrazende trein, is nu ook gebleken dat treinen onjuiste informatie getoond krijgen waardoor ze denken verder te mogen rijden, terwijl

Geplaatst door: Klikspaan op

Dit is goed nieuws; het is ook tijd dat er meer gebruik gemaakt gaat worden van de railverbinding met de Bondsrepubliek.
En nu maar hopen dat de gepubliceerde cijfers kloppen!

Geplaatst door: G.Rauscher op