Kamerleden willen onderzoek prijsbeleid KIWA bij digitale tachograaf

De transportspecialisten in de Tweede Kamer willen dat Minster Schultz van Haegen een onderzoek instelt hoe het particuliere uitgiftebureau KIWA aan de prijs van de digitale tachograaf komt.

De Tweede Kamerleden van VVD, D’66, PvdA en CDA maakten die toezegging tijdens een vervoersdebat georganiseerd door de belangenvereniging Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV).

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

vervolg: zulke ondeskundigheid bij een dergelijk ministerie. Het getuigt wederom van een grote ondeskundigheid van de Minister die blindelings en zonder enige kennis van zaken haar handtekening onder de concessieverlening heeft geplaatst, maar ze zal eveneens ingefluisterd zijn door een stel dombo’s van hetzelfde Ministerie, die denken en dachten de wijsheid in pacht te hebben in salarisschaal 13 en 14. De Nederlandse vervoerswereld wordt al jarenlang achtervolgd door Nederlandse en vooral buite

Geplaatst door: M. Vriens op

Het getuigt wederom van een grote ondeskundigheid binnen het ministerie van Verkeer en Waterstaat (thans Milieu). Er was toegezegd dat dit Ministerie toezicht zou houden op de uitvoering door de KIWA vanaf oktober 2010. Dit ministerie heeft totaal geen idee en gevoel wat er in de vervoerswereld speelt en maakt zich voor hen ook niet sterk. Het is te ridicuul voor woorden om een privé instelling als KIWA voor een idioot aantal jaren de concessie te verlenen. Kiwa lacht zich helemaal kapot t.

Geplaatst door: M. Vriens op
Kamerleden willen onderzoek prijsbeleid KIWA bij digitale tachograaf | NT

Kamerleden willen onderzoek prijsbeleid KIWA bij digitale tachograaf

De transportspecialisten in de Tweede Kamer willen dat Minster Schultz van Haegen een onderzoek instelt hoe het particuliere uitgiftebureau KIWA aan de prijs van de digitale tachograaf komt.

De Tweede Kamerleden van VVD, D’66, PvdA en CDA maakten die toezegging tijdens een vervoersdebat georganiseerd door de belangenvereniging Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV).

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

vervolg: zulke ondeskundigheid bij een dergelijk ministerie. Het getuigt wederom van een grote ondeskundigheid van de Minister die blindelings en zonder enige kennis van zaken haar handtekening onder de concessieverlening heeft geplaatst, maar ze zal eveneens ingefluisterd zijn door een stel dombo’s van hetzelfde Ministerie, die denken en dachten de wijsheid in pacht te hebben in salarisschaal 13 en 14. De Nederlandse vervoerswereld wordt al jarenlang achtervolgd door Nederlandse en vooral buite

Geplaatst door: M. Vriens op

Het getuigt wederom van een grote ondeskundigheid binnen het ministerie van Verkeer en Waterstaat (thans Milieu). Er was toegezegd dat dit Ministerie toezicht zou houden op de uitvoering door de KIWA vanaf oktober 2010. Dit ministerie heeft totaal geen idee en gevoel wat er in de vervoerswereld speelt en maakt zich voor hen ook niet sterk. Het is te ridicuul voor woorden om een privé instelling als KIWA voor een idioot aantal jaren de concessie te verlenen. Kiwa lacht zich helemaal kapot t.

Geplaatst door: M. Vriens op