Exporteurs zijn vaak van ’t type ‘gat in de markt’

DEN HAAG – Nederlandse exporteurs zijn kennelijk vooral ondernemers die in het buitenland het befaamde ‘gat in de markt’ hebben ontdekt en daar vervolgens met succes zijn ingedoken. De Nederlandse exporteur beschouwt zichzelf in de eerste plaats als succesvol. En in veel mindere mate als ‘origineel’, ‘gedurfd’, ‘actueel’ of als ‘nieuwkomer’ op de exportmarkt.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Exporteurs zijn vaak van ’t type ‘gat in de markt’ | NT

Exporteurs zijn vaak van ’t type ‘gat in de markt’

DEN HAAG – Nederlandse exporteurs zijn kennelijk vooral ondernemers die in het buitenland het befaamde ‘gat in de markt’ hebben ontdekt en daar vervolgens met succes zijn ingedoken. De Nederlandse exporteur beschouwt zichzelf in de eerste plaats als succesvol. En in veel mindere mate als ‘origineel’, ‘gedurfd’, ‘actueel’ of als ‘nieuwkomer’ op de exportmarkt.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu