Betuweroute: Steun Kamer voor plan Peijs

Een meerderheid in de Tweede Kamer sprak dinsdagavond steun uit voor het nieuwste voorstel van minister Peijs voor de exploitatie van de Betuweroute. In dat plan nemen de havenbedrijven van Amsterdam en Rotterdam riscodragend deel in een joint venture die vijf jaar lang de Betuweroute gaat exploiteren. Samen nemen ze 50 procent.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Ik ben het er mee eens maar uitzonderingen moeten mogelijk zijn

VROOMANS, Jacob

Geplaatst door: VROOMANS, Jacob op

het is te gek voor woorden. heb door hard te werken een mooi huis kunnen kopen, maar nu wordt het gewoon hopeloos gemaakt voor andere jonge chauffeurs die ook graag wat willen. ze moten eens uit stoppen met het plagen van de chauffeurs, voor er dingen gaan gebeuren die neit de bedoeling zijn het is gewoon zo zonder ons staat alle stil

Geplaatst door: wilco smiit op

25 jaar geleden waren Denemarken en Nederland de transportlanden.Met die 48 uur over drie jaar blijft er van heel het transport niets meer over.Ben zelf 25 jaar int. chauffeur maar ga dan zeker stoppen met het buitenland want voor 48 uur ben ik liever iedere avond thuis en om een auto te delen met medere chauff. zie ik helemaal niet zitten.Nee europa is op de goede weg meer regelgeving iedere nacht 11 uur aan de kant dus dat is nog meer de kroeg in.En dan wat de denken van de jongens en meisjes

Geplaatst door: Cees op

48 uur? met tekort aan chaufffeurs? Laten ze dan alle regels van de eu maar gelijk trekken zoals afschaffing van de bpm op auto’s. En laat buitenlanders ook maar tol betalen voor onze wegen. zoals ze in het buitenland doen. etc etc…

Geplaatst door: henk op

in de bouw een procentje of 7 , 8 erbij???? kijk dat zou al wat schelen in onze branche,

daar zit men nu gem. op € 1600,- netto in de vier weken voor 40 uur en straks dus op zo`n € 1700,-

wie is er nou gek ???!!!

Geplaatst door: piet op

VREEMD, eerst geeft de EU aan dat de landen zelf de vrijheid hebben om de regels aan te passen en nu kijken ze of we het wel mag. Moeten we dan ingewikkeld gaan doen met voorzien wachten ed. , ziektedagen en snipperdagn wel of niet meetellen. Als we dat allemaal gaan meetelen komen we ook op 48 uur uit. Laten we er geen paarse krokodil van maken.

Geplaatst door: Ruud op
Betuweroute: Steun Kamer voor plan Peijs | NT

Betuweroute: Steun Kamer voor plan Peijs

Een meerderheid in de Tweede Kamer sprak dinsdagavond steun uit voor het nieuwste voorstel van minister Peijs voor de exploitatie van de Betuweroute. In dat plan nemen de havenbedrijven van Amsterdam en Rotterdam riscodragend deel in een joint venture die vijf jaar lang de Betuweroute gaat exploiteren. Samen nemen ze 50 procent.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Ik ben het er mee eens maar uitzonderingen moeten mogelijk zijn

VROOMANS, Jacob

Geplaatst door: VROOMANS, Jacob op

het is te gek voor woorden. heb door hard te werken een mooi huis kunnen kopen, maar nu wordt het gewoon hopeloos gemaakt voor andere jonge chauffeurs die ook graag wat willen. ze moten eens uit stoppen met het plagen van de chauffeurs, voor er dingen gaan gebeuren die neit de bedoeling zijn het is gewoon zo zonder ons staat alle stil

Geplaatst door: wilco smiit op

25 jaar geleden waren Denemarken en Nederland de transportlanden.Met die 48 uur over drie jaar blijft er van heel het transport niets meer over.Ben zelf 25 jaar int. chauffeur maar ga dan zeker stoppen met het buitenland want voor 48 uur ben ik liever iedere avond thuis en om een auto te delen met medere chauff. zie ik helemaal niet zitten.Nee europa is op de goede weg meer regelgeving iedere nacht 11 uur aan de kant dus dat is nog meer de kroeg in.En dan wat de denken van de jongens en meisjes

Geplaatst door: Cees op

48 uur? met tekort aan chaufffeurs? Laten ze dan alle regels van de eu maar gelijk trekken zoals afschaffing van de bpm op auto’s. En laat buitenlanders ook maar tol betalen voor onze wegen. zoals ze in het buitenland doen. etc etc…

Geplaatst door: henk op

in de bouw een procentje of 7 , 8 erbij???? kijk dat zou al wat schelen in onze branche,

daar zit men nu gem. op € 1600,- netto in de vier weken voor 40 uur en straks dus op zo`n € 1700,-

wie is er nou gek ???!!!

Geplaatst door: piet op

VREEMD, eerst geeft de EU aan dat de landen zelf de vrijheid hebben om de regels aan te passen en nu kijken ze of we het wel mag. Moeten we dan ingewikkeld gaan doen met voorzien wachten ed. , ziektedagen en snipperdagn wel of niet meetellen. Als we dat allemaal gaan meetelen komen we ook op 48 uur uit. Laten we er geen paarse krokodil van maken.

Geplaatst door: Ruud op