EVO luidt noodklok over zwavelrichtlijn

EVO luidt de noodklok over de voorgenomen aanscherping per 2015 van de normen voor zwaveluitstoot door zeeschepen op de Noordzee.

De verladersorganisatie vreest dat dat tot een kostenstijging van het vervoer over zee binnen de Europese Unie met 40 procent leidt.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

In mijn rol als vakbondsbestuurder Havens heb ik geruime tijd geleden al de RoRo-directies uitgenodigd om gezamenlijk op te trekken in Europees verband. tot nu toe nog geen enkel signaal vanuit de europese rederijen vereniging om samen te werken.Jammer. Maar havenvakbonden) zullen niet de rekeningen aan de cao-tafels gaan betalen.Deze maffe richtlijn gaat enorm veel extra kosten betekenen. Die zullen niet door de klanten betaald gaan worden. Europa helpt de Canal Tunnel met deze regelgeving

Geplaatst door: Niek Stam op
EVO luidt noodklok over zwavelrichtlijn | NT

EVO luidt noodklok over zwavelrichtlijn

EVO luidt de noodklok over de voorgenomen aanscherping per 2015 van de normen voor zwaveluitstoot door zeeschepen op de Noordzee.

De verladersorganisatie vreest dat dat tot een kostenstijging van het vervoer over zee binnen de Europese Unie met 40 procent leidt.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

In mijn rol als vakbondsbestuurder Havens heb ik geruime tijd geleden al de RoRo-directies uitgenodigd om gezamenlijk op te trekken in Europees verband. tot nu toe nog geen enkel signaal vanuit de europese rederijen vereniging om samen te werken.Jammer. Maar havenvakbonden) zullen niet de rekeningen aan de cao-tafels gaan betalen.Deze maffe richtlijn gaat enorm veel extra kosten betekenen. Die zullen niet door de klanten betaald gaan worden. Europa helpt de Canal Tunnel met deze regelgeving

Geplaatst door: Niek Stam op