Nederlandse e-commerce koerst af op jaaromzet van 25,7 miljard

Stijgende lijn

De online consumentenbestedingen laten een groei van 8% zien ten opzichte van een jaar eerder. Dat betekent een omzet 6,5 miljard euro in het eerste kwartaal. De totale online bestedingen voor 2019 worden geraamd op 25,7 miljard euro. Dit blijkt uit onderzoek van de Thuiswinkel Markt Monitor, uitgevoerd door GfK in opdracht van Thuiswinkel.org en PostNL.

bron: pixabay

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Nederlandse e-commerce koerst af op jaaromzet van 25,7 miljard | NT

Nederlandse e-commerce koerst af op jaaromzet van 25,7 miljard

Stijgende lijn

De online consumentenbestedingen laten een groei van 8% zien ten opzichte van een jaar eerder. Dat betekent een omzet 6,5 miljard euro in het eerste kwartaal. De totale online bestedingen voor 2019 worden geraamd op 25,7 miljard euro. Dit blijkt uit onderzoek van de Thuiswinkel Markt Monitor, uitgevoerd door GfK in opdracht van Thuiswinkel.org en PostNL.

bron: pixabay

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu