Geen koud kunstje

column

De koopkracht van ons Nederlanders mag dan het toekomstperspectief hebben van een opgeblazen ballon onder een neerzijgende olifantenbips, die stand van zaken weerhoudt sympathisanten van de Engelse popband Coldplay er niet van om deze week een strijd op leven en dood te leveren om het bezit van peperdure tickets voor concerten die de geestelijk vaders van liedjes als ‘Clocks’ en ‘Viva la Vida’ volgend jaar zomer geven in een Amsterdams voetbalstadion. Bij een door een internetprovider en telefoonmaatschappij georganiseerde voorverkoop onder het motto ‘met Priority gaan overal deuren voor je open’ was de publieke belangstelling meteen al zo groot, dat de computerservers piepend en krakend tot stilstand kwamen en het digitale verkooploket zich sloot als een oester.

Foto: Markéta Machová / Pixabay

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Geen koud kunstje | NT

Geen koud kunstje

column

De koopkracht van ons Nederlanders mag dan het toekomstperspectief hebben van een opgeblazen ballon onder een neerzijgende olifantenbips, die stand van zaken weerhoudt sympathisanten van de Engelse popband Coldplay er niet van om deze week een strijd op leven en dood te leveren om het bezit van peperdure tickets voor concerten die de geestelijk vaders van liedjes als ‘Clocks’ en ‘Viva la Vida’ volgend jaar zomer geven in een Amsterdams voetbalstadion. Bij een door een internetprovider en telefoonmaatschappij georganiseerde voorverkoop onder het motto ‘met Priority gaan overal deuren voor je open’ was de publieke belangstelling meteen al zo groot, dat de computerservers piepend en krakend tot stilstand kwamen en het digitale verkooploket zich sloot als een oester.

Foto: Markéta Machová / Pixabay

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu