Test: Volvo FH16 660 Euro 5 SCR/AdBlue

Rijden met een truck die 660 pk onder het gaspedaal heeft geeft een kick. Je bent heer en meester op de weg. Maar kan men met zo’n monstertruck ook zijn dagelijks brood verdienen? Op die vraag geven we in deze test van de Volvo FH16 660 Euro 5 SCR/AdBlue een antwoord.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

We kunnen eenvoudig niet alles wat dreigt om te vallen overeind houden middels subsidies,

De gehele transportsector staat op een laag pitje en dat zal mi alleen nog maar erger worden,omdat het geloof in betere tijden is wegge-ebt,het consumenten vertrouwen nog steeds laag is en er nu zelfs lidstaten dreigen om te vallen,de verladers,reders en stuwadoors mogen dan lichtpuntjes zien,het container volume zou zelfs aantrekken,maar men zou eens moeten kijken hoeveel ledige containers er worden verv

Geplaatst door: Joop de Groot op

Door de groei in voorgaande jaren werd het voor iedereen mogelijk een groot schip te laten maken.Toen de eerste schepen op de markt kwamen,en nog steeds komen begon de wereld wijde crisis.Volgens mij moeten de lieden die er voor gezorgd hebben dat er zoveel tonnage aande markt werd toegevoegd het verlies maar dragen.

Banken en overheid zijn de schuldigen,daarnaast ook enkele speculanten in schepen.

Als er nu niets zinnigs gedaan wordt worden de nu nog gezonde wat oudere bedrijven in de ellen

Geplaatst door: P.Markusse op
Test: Volvo FH16 660 Euro 5 SCR/AdBlue | NT

Test: Volvo FH16 660 Euro 5 SCR/AdBlue

Rijden met een truck die 660 pk onder het gaspedaal heeft geeft een kick. Je bent heer en meester op de weg. Maar kan men met zo’n monstertruck ook zijn dagelijks brood verdienen? Op die vraag geven we in deze test van de Volvo FH16 660 Euro 5 SCR/AdBlue een antwoord.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

We kunnen eenvoudig niet alles wat dreigt om te vallen overeind houden middels subsidies,

De gehele transportsector staat op een laag pitje en dat zal mi alleen nog maar erger worden,omdat het geloof in betere tijden is wegge-ebt,het consumenten vertrouwen nog steeds laag is en er nu zelfs lidstaten dreigen om te vallen,de verladers,reders en stuwadoors mogen dan lichtpuntjes zien,het container volume zou zelfs aantrekken,maar men zou eens moeten kijken hoeveel ledige containers er worden verv

Geplaatst door: Joop de Groot op

Door de groei in voorgaande jaren werd het voor iedereen mogelijk een groot schip te laten maken.Toen de eerste schepen op de markt kwamen,en nog steeds komen begon de wereld wijde crisis.Volgens mij moeten de lieden die er voor gezorgd hebben dat er zoveel tonnage aande markt werd toegevoegd het verlies maar dragen.

Banken en overheid zijn de schuldigen,daarnaast ook enkele speculanten in schepen.

Als er nu niets zinnigs gedaan wordt worden de nu nog gezonde wat oudere bedrijven in de ellen

Geplaatst door: P.Markusse op