Franse verladers en vervoerders ruziën over 44-tons truck

Verladers in de Franse suikerindustrie ruziën met hun vervoerders over de verdeling van de efficiencywinst die is te danken aan het gebruik van 44-tons vrachtauto’s.

Het wegvervoer in Frankrijk is nog gebonden aan een gewichtslimiet van 40 ton. Sinds 18 januari dit jaar vormen de agrarische sector en het vervoer van levensmiddelen daarop een uitzondering. Die branche mag nu de 44-tons vrachtauto gebruiken.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Franse verladers en vervoerders ruziën over 44-tons truck | NT

Franse verladers en vervoerders ruziën over 44-tons truck

Verladers in de Franse suikerindustrie ruziën met hun vervoerders over de verdeling van de efficiencywinst die is te danken aan het gebruik van 44-tons vrachtauto’s.

Het wegvervoer in Frankrijk is nog gebonden aan een gewichtslimiet van 40 ton. Sinds 18 januari dit jaar vormen de agrarische sector en het vervoer van levensmiddelen daarop een uitzondering. Die branche mag nu de 44-tons vrachtauto gebruiken.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu