TLN schrikt van ‘exorbitante’ stijging Duitse tol

Maut

Transport en Logistiek Nederland (TLN) vreest dat vervoer in en door Duitsland ‘onbetaalbaar’ wordt door de sterke verhoging van de tarieven van de kilometerheffing voor vrachtverkeer in dat land.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Het is puur geldklopperij wat Duitsland nu doet . Een schonere Euro 6 met 5 assen of meer ,waar bijna alle bedrijven in hebben geinvesteerd ook vanwege een voordeliger maut tarief , word nu het zwaarste verhoogd 37% . Nu is het verschil tussen Euro 5 en Euro 6 nog 2 cent per kilometer . Met de nieuwe regeling word dat 1 cent .Met andere woorden ieder heeft veel geinvesteerd in Euro 6 trucks en word er nu de dupe van en omdat er steeds minder Euro 5 trucks zijn gaat de Duitse regering dit bij de Euro 6 bezitters extra halen . Ik vind het te treurig voor woorden en niemand kan er wat tegen doen . Het gaat niet om schoner maar om geld graaien

Geplaatst door: A.Visbeen op

Klant betaalt.
Maar vindt het niet normaal
Overal fille en weg afsluitingen en moet je nog meer per km betalen

Geplaatst door: Denis op
TLN schrikt van ‘exorbitante’ stijging Duitse tol | NT

TLN schrikt van ‘exorbitante’ stijging Duitse tol

Maut

Transport en Logistiek Nederland (TLN) vreest dat vervoer in en door Duitsland ‘onbetaalbaar’ wordt door de sterke verhoging van de tarieven van de kilometerheffing voor vrachtverkeer in dat land.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Het is puur geldklopperij wat Duitsland nu doet . Een schonere Euro 6 met 5 assen of meer ,waar bijna alle bedrijven in hebben geinvesteerd ook vanwege een voordeliger maut tarief , word nu het zwaarste verhoogd 37% . Nu is het verschil tussen Euro 5 en Euro 6 nog 2 cent per kilometer . Met de nieuwe regeling word dat 1 cent .Met andere woorden ieder heeft veel geinvesteerd in Euro 6 trucks en word er nu de dupe van en omdat er steeds minder Euro 5 trucks zijn gaat de Duitse regering dit bij de Euro 6 bezitters extra halen . Ik vind het te treurig voor woorden en niemand kan er wat tegen doen . Het gaat niet om schoner maar om geld graaien

Geplaatst door: A.Visbeen op

Klant betaalt.
Maar vindt het niet normaal
Overal fille en weg afsluitingen en moet je nog meer per km betalen

Geplaatst door: Denis op