Kan de hele stadslogistiek zomaar aan de laadpaal?

Zero-emissie

Nederlandse steden zouden het liefst zien dat stadslogistiek vanaf 2025 uitsluitend met elektrische voertuigen wordt uitgevoerd. Maar is onze laadinfrastructuur daar wel op berekend? En wat betekent dit voor de operatie en het kostenplaatje van transporteurs? Dat heeft de Topsector Logistiek laten onderzoeken.

00-Renault-PostNL-Master-ZE-1600x1067, elektrische bestelbus

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Kan de hele stadslogistiek zomaar aan de laadpaal? | NT

Kan de hele stadslogistiek zomaar aan de laadpaal?

Zero-emissie

Nederlandse steden zouden het liefst zien dat stadslogistiek vanaf 2025 uitsluitend met elektrische voertuigen wordt uitgevoerd. Maar is onze laadinfrastructuur daar wel op berekend? En wat betekent dit voor de operatie en het kostenplaatje van transporteurs? Dat heeft de Topsector Logistiek laten onderzoeken.

00-Renault-PostNL-Master-ZE-1600x1067, elektrische bestelbus

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu